birgittasuddesjaur.blogg.se

Vardagsliv och utblickar, smått och stort. Allt mellan himmel och jord, men inget nytt under solen. Personligt i ord och bild av en stadsbo som flyttat ut i glesbygden.

En tur med hundspann

Publicerad 2023-04-03 08:44:32 i Allmänt, Natur, Personligt,

(null)
Årets event med Team Granola Camp lämnade som vanligt tassavtryck på mitt hjärta. Att åka hundspann i Suddesjaur gör mig helt enkelt lycklig! Jag mår bra inuti. Svårt att förklara, men så är det.

(null)
Sandrine och Jonathan har underbart fina hundar. Det är en fröjd att se deras arbetsglädje. Turen bjöd dessutom på härligt väder. Vårvintern har äntligen anlänt!

(null)
Här äter hundarna snö under en kort paus i skogen. De jobbar hårt och behöver svalka sig.

(null)
Det går även bra att sticka ner huvudet i snön för att kyla ner sig.

(null)
Så vackra! De njuter verkligen av sin uppgift.

(null)
Det är skönt att slappa i hundgården också.

(null)
Tack till mina franska vänner för säsongens äventyr! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela